Tuesday, May 8, 2012

Pasukan Bahas Bahasa Melayu Ala Parlimen SMK Seri Serdang 2012

Pembahas : Nur Fariza, Anis Shakinah, Ahmad Safiuddin, Adirul, Amirul Asyraf
Jurulatih & Pembimbing : En. Harmi Mohd Jamil, Pn. Suria Aida, Pn. Zurita, Sdr. Nur Hanani
Penghargaan juga ditujukan khas buat Ameera Zakaria, Aiman, Nur Istianah, Nur 'Aqilah, Hazimi & Haikal atas bantuan dan sokongan kalian semua.

Naib Johan, Bahas Bahasa Melayu Ala Parlimen SM Peringkat Kebangsaan 2012
Johan, Bahas Bahasa Melayu Ala Parlimen SM Negeri Selangor 2012
Johan, Bahas Bahasa Melayu Ala Parlimen SM Daerah Petaling Perdana 2012
Johan, Bahas Bahasa Melayu Ala Parlimen SM Zon Puchong-Serdang 2012

Setinggi-tinggi tahniah & syabas diucapkan! Semoga kita akan terus mengekalkan momentum kejayaan sebegini di masa-masa yang akan datang, InsyaAllah.

2 comments:

wmq98 said...

salam..dalam calendar abng sblah kiri..13-16 bulan 7 ader prlwanan debat koperasi..nak mntak detail yng lbih mndalam..plezz...

Harmi bin Mohammad Jamil said...

Debat Koperasi SMKSS merupakan pertandingan debat yang diadakan setiap tahun sejak 2009 lagi. Penyertaannya adalah terhad kepada para pelajar SMKSS yang membentuk pasukan debat masing-masing.

Bagi edisi 2010 & 2011, penyertaan yang diterima amatlah memberangsangkan apabila dicatatkan sejumlah 16 pasukan yang menyertai pertandingan ini sedari awal lagi. Namun begitu, atas permintaan beberapa pihak, maka pada tahun 2011, penyertaan turut dibuka kepada 2 buah pasukan daripada sekolah luar bagi memeriahkan pertandingan ini.

Bagi edisi 2012, insyaAllah, penyertaan juga bakal dibuka kepada pasukan daripada sekolah luar jika ada sambutan yang menggalakkan.